Skocz do zawartości
Forum

Pasożyty Poważny problem


Gość Agnieszkasty

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Agnieszkasty

Mam poważny dylemat
Byliśmy całą rodziną zbadać sobie krew, wszyscy mamy w tej krwi niezłe zagęszczenie pasożytów, poza tym że krew ta jest gęsta a erytrocyty zlepione tak, że w każdej chwili grozi nam zator krwi. Najmłodszy członek rodziny ma 5lat i choruje już od 3 miesięcy nie zdrowieje, właśnie zostało to dziecko wyrzucone ze szpitala po 5 refundowanych z nfz dobach, dziecko w stanie gorszym niż przyjęte do szpitala
Ma we krwi mycoplazmę bierze antybiotyk, ale zamiast poprawy jest pogorszenie-antybiotyk był zmieniany nic nie pomaga. Czy powinnam przeleczyć dziecko na te robaki tym vermoxem czy on naprawdę sprawi że dziecku zniszczę wątrobę-dodam że trafiło na oddział gastro z bólami brzucha których w końcu nie zdiagnozowano bo wciąż ma infekcję i wysokie ob. znów zostałyśmy pozostawione same sobie. Co mam robić? -Dodam że jestem u lekarzy codziennie i oni też nie wiedzą.

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze poczytaj w internecie o oczyszczaniu organizmu z pasożytów, można to zrobić ziołami, po drugie picie dużej ilości wody, szczypta soli himalajskiej na pół litra wody to nawodni i rozrzedzi krew, po trzecie sporo witaminy C można kupić w internecie lub w sklepie zielarskim taką w proszku bez słodzików i całego tego świństwa na tabletkach, człowiek dorosły powinien spożywać 4g dziennie, dziecko połowę (pomorze z infekcją, pasożytami i krwią) polecam też picie octu jabłkowego swojskiej roboty 2 łyżki na pół szklanki wody, ale zacząć od mniejszej ilości. Po czwarte poszukać innego lekarza. A jeśli bardzo Cię interesuje zdrowie rodziny załącz you tube wpisz Jerzy Zięba "Ukryte terapie", miłego oglądani i dużo zdrowia życzę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!