Skocz do zawartości
Forum

rozczytanie zdjęcia rtg płuc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam gorącą prośbę czy mógłby ktoś rozszyfrować moje zdjęcie rtg płuc ? lekarz stwierdził ze mam zapalenie pluca lewego na dole ale patrze na to zdjecie juz 2h i nic nie widze ... prosze was oto poniewaz lekarz stiwrdzil to na poczekaniu i w moim odniesieniu na odwal sie, w dodatku jestem osoba ktora nie choruje biegam nawet przy temp -20 stopni nagle teraz (latem) stwierdzaja mi zapalenie pluc? dodam ze nie mam zadnych objawow prócz zmeczenia
1.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c57a9a046a5ce.jpg <<tutaj link do zdjęcia poniewaz nie wiem jak dodac zdjecie w miniaturce

Odnośnik do komentarza

Ja zdjęcia nie będę oglądała ,bo nie jestem lekarzem i pewnie bym to samo widziała co Ty ,czyli nic,
ale mogę Ci doradzić wizytę u innego lekarza,nie mówiąc o diagnozie pierwszego,
różne są rodzaje zapalenia płuc ,ale żeby objawem było tylko zmęczenie ,nie słyszałam ,być może czegoś nie wiem,,
jeśli masz zapisany antybiotyk ,ja bym się wstrzymała do wizyty u innego lekarza.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza

Tak mam zapisany antybiotyk lekarz przepisal go jeszcze nie majac opisu rtg ani samego zdjecia a wygladalo to tak przepisal antybiotyki (augmentin)+ synbiotyk wyslal do pracowni rtg dostalem w rece zdjecie + opis na ktorym pisze :wykazuje ognisko bezpowietrzne o charakterze zapalnym w dolnym polu pluca lewego , udalem sie z tym do mojego lekarza ktory przeczytal tylko opis (zdjecia nie widzial) powiedzial ze to zapalenie pluc dopisal jeszcze FLAVAMED i do domu ... jezeli ktos zechcialby sie zainteresowac moim zdjeciem a zajdzie taka potrzeba mam jescze zdjecia z 2013 i 2014 roku

Odnośnik do komentarza

Przy małym ognisku zapalnym możesz mieć niewydolność fizyczną czyli zmęczenie przy wysiłku a w trakcie rozwoju dochodzą duszności i pogarszanie się ogólne stanu. Wynik wyraźnie mówi o stanie zapalnym. Antybiotyk wysoce wskazany. :)