Skocz do zawartości
Forum

Proszę o poradę po rezonansie kręgosłupa L-S


Konrad84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zawodowym kierowcą. Od ok dwóch lat mam problem z kręgosłupem. W końcu doszło do ostrego bólu. Po wizycie u internisty okazało się że to rwa kulszowa. Po długim oczekiwaniu na rehabilitację w CKIR w Konstancinie, okazało się że po niej jest jeszcze gorzej . Skierowanie na rezonans L-S.Opis wyników: Lordoza lędźwiowa zniesiona. Guzki Schmorla i nierównwe blaszki graniczne w trzonach pogranicza piersiowo-lędźwiowego. L4/L5 dehydratacja i obniżenie wysokości krążka międzykręgowego cechy uszkodzenia pierścienia włóknistego. Centralna i obuboczna wypuklina krążka modeluje worek oponowy i zwęża nieznacznie otwory między kręgowe w częściach dolnych. L5/S1 dehydratacja i znaczne obniżenie wysokości krążka międzykręgowego oraz umiarkowana, centralna przepuklina krążka modeluje worek oponowy i przylega obustronnie do korzeni nerwów rdzeniowych S1, ale ich nie uciska i nie przemieszcza się w pozycji badania. Na wizytę do lekarza jeszcze muszę trochę zaczekac a momentami ból jest nie do zniesienia. Czasami wysiadając z samochodu dostaję jakby niedowładu nóg i padam na kolana. Proszę o poradę czy wynik rezonansu jest bardzo zły i potrzebna będzie operacja?
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Masz tam trochę różnych zwyrodnień,co do ewentualnej operacji musi wypowiedzieć się fachowiec,zawsze jest to ostateczność,operacja nie oznacza też pozbycia się problemu,zawsze jest fragmentaryczna,
póki co ćwicz z odciążeniem kręgosłupa,najlepiej pod okiem rehabilitanta,
raczej z zawodu powinieneś zrezygnować.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza