Skocz do zawartości
Forum

KŁUJĄCY BÓL BRZUCHA


Gość zxcvbnm1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zxcvbnm1

Witam,
Wczoraj w wieczorek koło 24 zaczął mnie nagle kłuć brzuch w okolicy prawego podbrzusza 2cm od pępka ból promieniuje z okolicy macicy do pępka wzdłuż. Jest ostry kłujący jakby ktoś szpilki wbijał. Około 4 nadranem zasnęłam z tym bólem. Jak się obudziłam kolo 10 dzisiaj ból jest mniejszy ale nadal jest bardziej w dolnej części prawego podbrzusza bliżej środka.
Do tego doszły nudności. I jakby lekki ból w plech skurczowy i jakby skurcz prawej nogi.

Zaznaczenia, że jestem w 4 dniu miesiączki, krwawienie jest skąpe prawie znikome.

Nie wiem czy mam to wiązać z miesiączką czy to wyrostek robaczkowy lub zapalenie jajników?
Proszę o pilne odpowiedzi, czy ktoś miał podpbnie?

Odnośnik do komentarza

nie jestem lekarzem, ale objawy mogą sugerować zapalenie wyrostka robaczkowego. Wyrostek u każdego człowieka jest w innym miejscu. Idź do rodzinnego, niech ci da skierowanie na usg brzucha, wyrostek to nie żarty, mojej mamie się rozlał i była w szpitalu ponad 2 tygodnie. A zaczęło się od silnego bólu brzucha po prawej stronie. Nie zwlekaj.

Odnośnik do komentarza

paweł... musisz kląć? byś mógł normalnie napisać a nie się mądrzyć, zawsze sie znajdzie jakiś wszechwiedzący, w przypadku mojej mamy akurat taki był przebieg bo właśnie chirurg stwierdził zapalenie wyrostka i kazał iść natychmiast na usg. Sam miałeś robione usg, w praktyce wiesz o co chodzi?

Odnośnik do komentarza

Hej, moim zdaniem powinnas udac sie do gonekologa , mialam takie same objawy , okazalo sie ze brakuje mi progesteronu , po 3 miesiecznej kuracji klucia przeszly , ale wizyta u rodzinnego nie zaszkodzi :) ps. Jesli nie boli cie w inne dni cyklu ,to moze to poprostu bol miesiaczkowy,

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto