Skocz do zawartości
Forum

Brak snu i utrata przytomności a epilepsja


matixx

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam pewne pytanie. w wieku ok 11 lat pojechałem na kolonie szkolna nie spałem ponad 24 godziny i grałem w salonie gier gdy nagle straciłem przytomność od błysków monitora. 5 6 lat później pomagałem sąsiadowi na budowie bardzo ciężko pracowałem fizycznie i podobnie jak w pierwszym przypadku nie spałem ponad 24 godziny. Poza tymi dwoma przypadkami nigdy nie miałem takich sytuacji. dodam ze ciężko pracuje nadal uprawiam sport mam treningi siłowe aerobowe biegałem na nartach z zawodu jestem informatykiem i dużo czasu spędzam przed komputerem mam styczność z migającymi światłami i nic się nie dzieje. moja mama choruje na padaczkę mam 3 rodzeństwa i oprócz niej nikt nie choruje. ja choruję na nerwice i najbardziej nurtują mnie te dwie sytuacje. Czy to padaczka czy zwykłe przemęczenie? Jeśli to padaczka na jak wygląda częstotliwość ataków i czy z czasem się zmniejsza? dodam jeszcze ze o chorobie nerwicowej dowiedziałem się po pierwszym poważnym ataku paniki. a po poznaniu objawów tej choroby mogłem mieć ją wcześniej. czy to mogła też byc jakaś przyczyna. z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

a np czy choroba nerwicowa może jako podszywać się pod chorobę epileptyczna. zauważyłem że gdy nie miałem 100 % pewnosci że to nerwica. opisywałem na forum swoje objawy i przyjmowałem do świadomości tą która najbardziej odpowiada moim objawom. wtedy one się nasilały i utożsamiały z tą chorobą którą myślałem i byłem przekonany że mam. czy podobnie może być w tym przypadku ?

Odnośnik do komentarza