Skocz do zawartości
Forum

Co robić, gdy dziecko się garbi?


Gabii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, chciałabym poprosić o radę odnośnie postępowania z garbiącym się dzieckiem. Piotruś ma siedem lat, zwykle sporadycznie zdarzało mu się wygiąć plecy - zwykle jak oglądał tv siedząc na podłodze -czyli bez oparcia, ostatnio zauważyłam że robi tak nawet siedząc przy stole, więc w szkole pewnie też. Jak wyczulić dziecko by siedziało prawidłowo??? będę wdzięczna za wszelkie pomysły

Odnośnik do komentarza

O nie zgodzę się że każde krzesło, bo nie każde spowoduje że dziecko będzie prawidłowo siedzieć, spotkałam się z takimi które wręcz powodowały że moje dziecko jeszcze bardziej się garbiło !! dlatego jestem zdecydowanie za krzesłem dziecko ładnie siedzi, prosto, te oparcie wymusza prwidłową pozycję, mięśnie kręgosłupa odpowiednio pracują i dziecko się nie garbi. Nie znam się na szczegółach, dla mnie najważniejsze jest to że się sprawdziło.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję wszystkim za odpowiedź, byliśmy z Piotrkiem u ortopedy i na szczęście nie ma żadnych skrzywień kręgosłupa ale lekarz nas uczulił by wprowadzać dobre nawyki i pilnować małego, Próbowaliśmy pajączka ale nie jest to praktyczne rozwiązanie bo uaktywnia się jak się dziecko bawi- schyla się etc. O foteliku lub krzesełku myślałam właśnie - o jakim krześle piszecie bo nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza

To najważniejsze że nie ma żadnych wad, musisz teraz tylko pilnowac by garbienie nie weszło mu w nawyk. tak jak pisałam polecam zainwestować w krzesełko dla dziecka -chyba nie można pisać tutaj nazwy ale jak poszukasz w necie to znajdziesz :) Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×