Skocz do zawartości
Forum

Dobre i tanie kosmetyki


Igraszka

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka Kobitki,
Mam do was pytanie macie sposoby zaoszczędzenia na kosmetykach. Chodzi mi dokładnie oto czy tanie kosmetyki mogą być dobre? Czy cena zawsze idzie w parze z jakością. Ja jestem studentką i jakoś nie mam zbyt dużo kasy a jak każda kobieta chciałabym ładnie wyglądać.
Może macie jakieś swoje tanie perełki które są i tanie i dobre?

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true

Odnośnik do komentarza
Gość ovverdosed

Co do kremów przeciwzmarszczkowych itd. to niestety nie ma dobrych i w miarę tanich trzeba się wykosztować.
Co do balsamów i różnych maseł do ciała. To np. z Bielendy są bardzo dobre, a cena ok. 15 zł.
Często można napotkać promocje, wtedy warto skorzystać.
Są kosmetyki z wyższych i niższych półek cenowych, co nie oznacza, że są o wiele gorsze jakościowo. Trzeba znaleźć swoje ulubione firmy danych kosmetyków.

Odnośnik do komentarza

To prawda, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością kosmetyku. Warto wiedzieć o tym, że za pomocą tradycyjnego kosmetyku możemy poprawić wygląd skóry i znacząco spowolnić jej procesy starzenia się, ale nie do końca możemy zlikwidować oznaki upływającego czasu - takie jak zmarszczki i bruzdy. W tym celu musimy sięgnąć po bardziej inwazyjne zabiegi, takie jak mikrodermabrazja, peelingi chemiczne czy też fale radiowe.

Bardzo często jest tak, że kosmetyk wart 2500 zł nie jest w niczym lepszy od kosmetyku w cenie 50 zł. Niestety często płacimy za markę. Co więcej, producenci często chwalą się obecnością wielu wartościowych składników w produkcie, a niestety po analizie składu okazuje się, że są one zawarte w śladowych ilościach. Ocena taka nie jest prosta - istnieje strona internetowa opisująca działanie poszczególnych składników INCI http://www.kosmopedia.org/.

Mogę jedynie dodać, że nasze polskie kosmetyki takie jak np. Eris czy Dermika - są naprawdę odne polecenia ;)