Skocz do zawartości
Forum

Pierwszy raz pomocy


Gość Gość19

Rekomendowane odpowiedzi

2 dni temu pierwszy raz wspołożyłam z chłopakiem. Na początku bolało ale później było nawet przyjemnie ale nie z tym przychodzę. Mianowicie spoznia mi się okres juz tydzień i przypomnialo mi się ze około 2 tygodnie temu przy peetingu dotykał członkiem moich narządów płciowych. I teraz pytanie czy mam się martwić opozniajaca miesiączka? Dodam że mam problemy z tarczyca wiec opóźnienie może być z tego powodu

Odnośnik do komentarza

Cześć. Droga użytkowniczko nie jestem lekarzem z zawodu natomiast do ciązy może dojść współżyjąc ze sobą przy stosunku seksualnym aby narządy rodne kobiety stykały się z członkiem mężczyzny wewnątrz pochwy ale to zapewne wiesz. Mam na myśli to że jak doszło do spełnienia i wydzielina została na Twojej zewnętrznej części ciała to znaczy pochwie nie powinno dojść do zapłodnienia.Do spóźnienia miesiączki może dojść również pod wpływem silnego przeżycia i inne czynniki takie jak zmiana pogody i inne. Natomiast jeżeli przyjmujesz leki na tarczycę regularnie taką możliwość można wyeliminować. Daj znać jak się sytuacja ma o każdej porze odpiszę jak najszybciej. Pozdrawiam rozmówcę przede mną i ciebie. Najważniejsze w takiej sytuacji jest zachowanie spokoju wiem że to trudne zanim nie udasz się do apteki po test ciążowy ale najlepiej do lekarza specjalisty na usg bo wtedy będziesz miała pewność co się dzieje. Ja bym poczekała jeden dzień i w poniedziałek zacznij działać są to tylko trzy dni co nie oznacza podejrzeń o ciąże tylko miesiączki się spóźniają.

Odnośnik do komentarza