Skocz do zawartości
Forum

Jak dopasować prezerwatywę do penisa?


Gość m...l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem uprawiać pierwszy raz seks z moją dziewczyną. Wgl to będzie mój pierwszy raz i jestem totalnie zielony w tych sprawach. Dokładniej chodzi mi o to jak mam dopasować prezerwatywę do mojego penisa ? Mój penis w stanie erekcji ma ok 16 cm.

Odnośnik do komentarza

Generlanie rozmiar prezerwatyw jest uogólniony tzn ze nie ma specjalnej specyfiki co do "rozmiarówki". Są chyba jakies gumki xxl ale takich musialbys juz poszukac. Kup te ze sklepu badz apteki i sie nie przejmuj.

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome , L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Odnośnik do komentarza
Gość do dzecka-chłopca

Chłopcze, skoro przyznajesz, że jesteś zielony w te"klock", to posłuchaj:
1. guma otępia doznania, to tak jakbyś lizał cukierka przez grubą szybę!
2.guma może pęknąć lub się zsunąć, zawartość/plemniki wleje się do pochwy i niechciana ciąża gotowa
Sensowne rozwiązanie: postudiować fizjologię seksu i antykoncepcję.
Podam ci kilka wskazówek:
1. na seks wybrać dni niepłodne
2. w dniach niepłodnych, przy regularnym cyklu menstruacyjnym dziewczyny, wsuwasz do pochwy globulkę Oval Patentex do pochwy i kopulujesz na golasa. Warunek: musisz poczekać 10 minut aż się rozpuści. Co 1h wsuwasz nową globulkę!!!
3. w dniach płodnych używasz prezerwatywy i globulki Oval Patentex. Dni płodne radzę se odpuścić; nie jesteś przecież niemyślącym bydlęciem.
Podszkol się trochę, bo seks, to nie tylko "wsadzić" i się spuścić!!! Tak potrafi każdy głupek. Takiego głupka inteligentna dziewczyna pędzi z łóżka na 4-ry wiatry.

Odnośnik do komentarza
Gość ciąg dalszy

zapewne, ze względu na prawictwo, jeśli zdołasz wsunąć siurka do pochwy, to po kilku ruchach frykcyjnych się spuścisz, penis sflaczeje, a rozpalona dziewczyna zakpi z Ciebie i powie coś na sss....