Skocz do zawartości
Forum

Problem z napletkiem. (?)


Gość Hijokata

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hijokata

Witam,
mam 15 lat, już niedługo 16. Chciałbym uzyskać poradę w sprawie... nalepki. Gdy się masturbuję lub oddaje mocz robię to z nalepką na żołędziu. W stanie spoczynku schodzi bez problemu do połowy, potem jest już trudniej (odczuwam nawet ból)... Chociaż kiedyś udało mi się ściągnąć do końca żołędzia. Czy może być to stulejka? Czy może ze względu na mój wiek jest to jeszcze lekki problem, a wszystko ustabilizuje się z czasem? Mój penis, na samym końcu jest zwężony. Proszę o szybką pomoc, oraz o zrozumienie, ponieważ ze względu na mój wiek jestem w tym "zielony"...

Odnośnik do komentarza

To jest napletek a nie nalepka. Może masz nie dużą stulejkę, skoro udało Ci sie kiedyś ściągnąć napletek do końca, to powinieneś ćwiczyć jego ściąganie.
Takie rzeczy z wiekiem nigdy się nie stabilizują, ze stulejką się rodzicie, dlatego rodzice powinni ściągać napletek niemowlęciu, lub trochę później, bo potem nastolatkowie mają problem.
Najlepiej rób to podczas kąpieli.

Odnośnik do komentarza

"Czy z napletkiem można odbyć stosunek seksualny?"
Nie, no, gościu, czy was w tych gimnazjach aż tak bardzo krzywdzą brakiem nauczania?
Tak, z napletkiem można odbywać stosunek seksualny i jakieś 3 miliardy mężczyzn tak to własnie robią. Pozostali są obrzezani, czyli nie mają napletka (muzułmanie, żydzi i wielu Amerykanów). Do czasu, gdy ludzie nie wymyslili sobie obrzezania rytualnego, mężczyni kopulowali wyłącznie mając napletki.
Wniosek: napletek jest naturalnym elementem męskiego członka i niczemu nie przeszkadza, a sa dowody na to, że może nawet pomagać.