Skocz do zawartości
Forum

Utrata sensu w życiu i samotność


Gość wsam23

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 23 jestem studentem, urodziłem się brzydki (szpetny) mam defekt którego naprawa jest kosztowna i mnie na nią nie stać. Jestem sam, zawsze byłem sam, nigdy nawet nie miałem dziewczyny, nigdy nie całowałem się z dziewczyną, kiedy patrzę rano w lustro widzę potwora. Od najmłodszych lat zawsze byłem uważany przez rówieśników za gorszego, podstawówka, gimnazjum, średnia a teraz studia, wszyscy się ze mnie śmiali. Straciłem wiarę w Boga, w miłość, w przyjaźni we wszystko. Od małego uczono mnie postępuj dobrze a będzie ci dobrze, byłem dobrą życzliwą osobą, nie przejmowałem się co inni o mnie myślą, żyłem swoim życiem, ale już mam dość, dość bycia poniżanym przez wszystkich, czuć na sobie ich spojrzenia i słyszeć szepty, nie mam przyjaciół, znajomych, rodzina ma mnie tam gdzie słońce nie dochodzi, pochodzę z patologicznej rodziny moje dzieciństwo to było piekło na ziemi, nie mam nic i nikogo, nie mam sensu aby żyć, próbowałem zmienić to, być otwartym życzliwym dla ludzi a i tak cokolwiek bym próbował natrafiam na ścianę. Żaden film nie jest już ciekawy, muzyka straciła urok, książki nudzą, ograniczyłem wychodzenie z domu do minimum, całymi dniami wpatruje się w ścianę, nie wiem czy to depresja czy po prostu zmęczenie, bo ja już nie mam siły próbować, całe moje życie jest pasmem niepowodzeń, moje życie jest porażką. Poznałem prawie rok temu Dzięczynę z niesamowitym charakterem, miłą, życzliwą, zabawną która chciała spędzać ze mną czas, spacery, oglądanie filmów, nikogo takiego nie poznałem w życiu, odzyskałem nadzieje, i tak nigdy jej nie powiedziałem że mi się podoba, bo i tak co ktoś taki jak ona miałby robić z kimś takim jak ja, i się z tym pogodziłem (ponieważ zawsze jest tak samo, liczy się wygląd), a ona kiedyś powiedziała że i tak traktuje mnie tylko jak przyjaciela. Nagle nasze stosunki się pogorszyły już nie chciała spędzać ze mną czasu, ograniczyła mnie, ostatn