Skocz do zawartości
Forum

Depresja po trudnym rozwodzie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!! chciałabym, abyktos mi wreszcie nakreślił moją sytaucje bo się wykończę psychicznie,,,, zaczne od pczatku jestem po rozowdzie około roku czasu, mam córeczkę 2 letnią, z mężem bylismy krótrko małżenstwem, ale bardzo burzliwym, wszystko zmieniło się po slubie, a raczej jak sie urodziłod ziecko, potrzebowałam od męża miłości wsparcia, zrozumienia, mój byłym mąż jest cżłwiekiem nerwowoym nie raz podnosił na mnie ręce, potrafił opluc wyzywac mnie, później płakał ze kocha itd koło zataczło swój krąg coraz większy, przez neigo ja starsznie stalam się nerwowa, do tego szedł cały czas za mamą, przy niej potrafił poweidziec do mnie "zamknij morde", juz psychicznie nie wytrzymałam, 2 razy na terpaie nas zapisałam sie wycofał, póxniejw niosłam ten pozew to była amsakra ten rozwod, dopiero zoabczyłam kim jest jego rodzina, zrobili ze mnie wyrodną matkę bijącą swoje dziecko, mimo ze jestem po studiach pedagogicznych, cały czas to ja siedziałam sie zajmowałam malutką, pijaczkę k...rwe i nie powiem co ejszcze, dodam jeszcze że moj mąz pochodzi z rodziny gdzie ojciec pił bił matkę, bardzo nieciekawej rodziny..