Skocz do zawartości
Forum

Do jakiej uczelni wybrać się na studia?


Gość teresa666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość teresa666

Siema! Jestem teraz przed wyborem uczelni i nie wiem w jakie miasto się podać. Kto co proponuje? Lepiej pojechać do dużego miasta czy wybrać mniejsze, ale więcej wygodne miasto? Chcę studiować prawo i z tym problemu nie będzie, myślę)

Odnośnik do komentarza

Ja studiuję prawo na UG. Bardzo lubię tą uczelnie a na pierwszym roku jest bardzo ciężko ze względu na przedmiot- historia ustroju i prawa polskiego. Trzeba wkuć 3 podręczniki na pamięć-razem 1500stron a na egzaminie są tylko 4 pytania, na poprawce 3- nigdy niewiadomo jakie a komisów ani wpisów warunkowych nie ma. Ja nie zdałam i będę powtarzała ten przedmiot.
W pierwszym terminie 200 osób nie zdało
potem trochę poprawiło a reszta musi powtarzać. Każdy narzeka na ten przedmiot.. każdy...

Jeśli lubisz historie i masz dobrą pamięć to owszem -polecam UG bo to naprawde przyjemna uczelnia, mają bardzo dobrą kadre, z wykładów można wiele wyciągnąć- jest wysoki poziom nauczania i w ogóle. Nigdy nienawidziłam szkół ale swoją uczelnie uwielbiam.

A jeśli chcesz ominąć tą historie tzn. mieć jej mniej- tylko 1 podręcznik to polecam UW czy UJ. :)

Odnośnik do komentarza

po prostu tak się wściekam że po prostu muszę to rozgłaszać wszem i wobec. Pomaga mi to uspokoić swoje nerwy.
No i chciałam autorke ostrzec. Wystarczy zapytać przypadkowego studentka z UG- obojętnie kogo z obojętnie jakiego roku i tak samo zareaguje na na słowo HPP- skrót historii ustroju.

Do autorki: Gdybyś zdecydowała się na UG to chętnie podam Ci tytuły podręczników z tego przedmiotu bo warto zacząć zakuwać parę miesięcy wcześniej.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się