Skocz do zawartości
Forum

Czy jeszcze go kocham


Gość syncmasterin

Rekomendowane odpowiedzi

Gość syncmasterin

Witam wszystkich. Moje pytanie kieruje do wszystkich, do kobiet, męzczyzn. Do doświadczonych lub też nie.

Zaczne od krótkiej histori z mojego życia. Jestem piękną 22 letnią studentką, robiącą karierę, inteligentną itp. ogólnie fajna ze mnie dziewczyna. Znajomych mam duzo, latwo nawiązuje kontakty, przyjaciół tez mam od serca.
Byłam 4 razy w zwiazku. Pierwszy związek trwał 15 miesięcy. Pierwszy poważny, ale okazało sie ze chlopak chory psychicznie ( doslownie ) i skonczyło sie na stalkingu, gdzie groził mi, niszczył opinie przez nastepne 3 lata. ( robił tak każdej dziewczynie)
Drugi zwiażek trwał krótko, ale był intensywny, jeszcze czasy młodzieńczego buntu. Kolejny trwał jeszcze krócej również z nieodpowiednią osobą.
Drugi, powazny związek w którym jestem do teraz własnie sie sypie. Ogolnie to był pierwszy zwiazek w którym tak sie zaangażowałam, ale jednym słowem chłopak na mnie nie zasłużył. ( Jednym słowem dawałam z siebie wszystko a dostałam mnóstwo kopniaków w cztery litery)

On oczywiscie mówi ze kocha, ze potrzebuje, ze nigdy tak nie kochał, ze nie wyobraża sibue zycia beze mnie itp ale sa to tylko puste słowa bez pokrycia w czynach. Zostałam zdradzona, wiele razy olewana i zrównana z błotem, bo wszystko dookoła było ważniejsze niz ja. Właściwie szacunku nie miał tylko do mnie i do rodziny, osoby które najbardziej o niego dbały. Przyjaciele, listonosz i inni dookoła byli 1000 razy lepiej traktowani.