Skocz do zawartości
Forum

Związek z kobietą mającą 5 dzieci


Gość roberto25

Rekomendowane odpowiedzi

Gość roberto25

Od kilku miesięcy spotykam się z samotną matką 5 dzieci. Ja mam 25 lat, ona ma 32. Jej najstarsza córka ma 16 lat, a najmłodszy synek ma rok i dwa miesiące. Ona jest rozwiedziona. Z małżeństwa ma dwie najstarsze córki, dalsza trójka maluchów jest ze związków, które jej się nie powiodły. Poznalismy się w szkole, w której pracuję. Jestem nauczycielem WF-u i uczę klasę, do której chodzi jeden z jej synków. Ja nie mam dzieci, ona ma za soba trudne życie, dzieci na wychowaniu, a poprzedni partnerzy- czyli ojcowie tych dzieci nie byli porzadni- bo nie pracowali, mieli problemy z prawem i w dwóch przypadkach z alkoholem. Chciałbym ją zabrać z tymi dziećmi do siebie, bo mam całą połowę domu, która należy do mnie, drugą połowę z osobnym wejściem zajmują moi rodzice. II tu jest problem, powiedziałem im o sytuacji, ze chcę zabrać do siebie tę kobietę, ze kocham ją i ona mnie, kocham te dzieci, ale rodzice strasznie są źle nastawieni i obawiam się, ze mogliby byc dla niej niemili. NIe interesuje mnie ich zdanie, ale doradźcie, co zrobić, by nie doszło do ewentualnych spięć pomiędzy nimi a nią i dziećmi? Zależy mi na kobiecie, a nie na rodzicach, ale pytam z troski o nią i jej dzieci.

Odnośnik do komentarza
Gość roberto25

A zabrać ją chcę z tego powodu, ze mieszka w trudnych warunkach, w dzielnicy zamieszkałej przez patologię, co nie sprzyja dobremu rozwojowi dzieci. 5 dzieci z matką mieszkają w jednym pokoju z kuchnią- bez łazienki. Powaznie traktuję tę kobietę i dzieci, dlatego nie chcę pozwolić, by osoba, którą kocham żyła z dziećmi w takich warunkach i w takim otoczeniu- dzielnicy, gdzie eksmituja ludzi, w której większość to alkoholicy, złodzieje i najgorsza patologia, gdzie jest też bardzo niebezpiecznie.

Odnośnik do komentarza

Nic nie możesz zrobić,żeby nie dochodziło do spięć,
po drugie, za krótko się znacie,żeby czynić takie radykalne kroki,