Skocz do zawartości
Forum

Nienawidzę siebie!!!


Gość afha

Rekomendowane odpowiedzi

a konkretniej swojej osobowości. Przy innych ludziach czuję się nikim. Nie potrafię rozmawiać "o wszystkim i o niczym", nie wiem jak odezwać się do kogoś na imprezie, w towarzystwie siedzę cicho bo boję się że powiem coś głupiego i tylko się skompromituję. Boję się nawet wyjechać gdzieś ze znajomymi na kilka dni bo boję się że nie będzie o czym ze mną gadać. Nie wiem chyba mam jakiś defekt społeczny. Starsza siostra całe życie mi mówiła że jestem dziwna i że się mnie wstydzi. W gimnazjum też byłam odrzucona i wyśmiewana. Nie potrafię już w siebie wierzyć. Co z tego że studiuję prestiżowy kierunek, mam jakieś tam osiągnięcia poza uczelnią i nie brakuje mi pieniędzy skoro nie mam się tym z kim dzielić? Nikt się nie cieszy z tego co dobrego mnie spotka, nawet nikogo to nie obchodzi. Chłopaka nigdy nie miałam, zawsze się dystansowałam gdy komuś się podobałam, bo nie potrafiłam się otworzyć, bałam się że jak jakiś chłopak mnie bliżej pozna to też pomyśli że jestem nudna, nienormalna i mnie rzuci, a wtedy wszystko co mówili o mnie w domu i w szkole by się potwierdziło. Do tego moja jedyna przyjaciółka znalazła teraz chłopaka i już w ogóle przestałam ją obchodzić. Mam inne koleżanki ale nie jestem przy nich całkowicie sobą bo się wstydzę swojej prawdziwej osobowości, nie wierzę że ktoś mógłby mnie polubić taką jaką jestem naprawdę. Czasami jest tak że ktoś jeszcze mnie nie zna a już jest nieprzyjemny w stosunku do mnie. Ludzie mnie nie szanują, nie mają problemu żeby powiedzieć mi coś chamskiego, mimo że wiem że komuś innemu by tego nie powiedzieli. Czuję się wtedy jak ostatni śmieć. Mam dosyć, staram się być normalnym człowiekiem, nie chamskim ani nie lizusem, ale wszystko na nic. Gdzie popełniam błąd i czy to się w ogóle da zmienić???

Odnośnik do komentarza
Gość butterflyyyyyy