Skocz do zawartości
Forum

Już nie wiem co mam robić..


Rekomendowane odpowiedzi

Mam ochotę usiąść i płakać i płakać, ale nie mogę bo nie mam czasu. Ale może zacznę od początku.
Mam 19 lat i po wielu stresach z maturą, a potem z rejestracją i czekaniem na wyniki, jestem studentka pierwszego roku na ścisłym kierunku. Nie powiem, ze jest łatwo bo bym skłamała. A kłamac potrafię bardzo dobrze! Niestety... Ale wracając do tematu. Nie jest łatwo. Z trudem nadążam z materiałem od jednego kolokwium do drugiego, a i tak nie zaliczyłam wszystkiego, już teraz wiem, ze czekają mnie przed końcem semestru poprawki. Jest to dla mnie jako tako nowość, bo przez całe życie udawało mi się wszystko bez większego mojego wkładu w to. Dlatego siedzę i się uczę, ale ucząc się, czytając te wszystkie notatki, zadania popadam w panikę, że nic nie umiem i nic nie rozumiem, więc zauważyłam, że w takich sytuacjach ze strachu odkładam książki by nie czuć się jak tępa idiotka. Wiem głupie to z mojej strony, ale taki już chyba mój odruch obronny.. Do tego dochodzi to, że nigdzie nie wychodzę, bo mam wyrzuty sumienia, że w tym czasie nic nie robiłam a mogłam się pouczyć. Oddaliłam się przez to od moich dwóch przyjaciółek, które notabene się nienawidzą i gdy spędzam czas z jedną to mam wyrzuty sumienia, że ta druga się mogła obrazić. Ale czuję się jednakowo zazdrosna, że one jednak utrzymują kontakt z kimś innym. Poza tym czuję się beznadziejnie przez to, że mając 19 lat nie miałam jeszcze chłopaka. Wiem brzmię jak przysłowiowy gimbus, ale widząc na około pełno zakochanych par, mam wrażenie, że jestem bezpłciowa i w ogóle nieciekawa, że żaden facet się mną jeszcze nie zainteresował. Znam to powiedzenie, że miłość spotkamy w najmniej odpowiednim momencie, ale na mnie działa to destrukcyjnie.. Wykupiłam nawet karnet roczny (sick!) na siłownię, by zmienić swoje ciało, schudnąć, bo mam wrażenie, że ludziom chudym i ładnym w życiu jest łatwiej. Ale z drugiej znowu stronie, nie chcę by ktoś polubił mnie