Skocz do zawartości
Forum

Tata uważa mnie za niezradnego


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Wstawiałem już tu wcześniej swoje posty, które dotyczyły głównie samotności. Teraz będzie o czym innym.
Mam 22 lata. Studiuję, pracuję, mam swoje mieszkanie i samochód. Mam pewny problem z moim ojcem. Otóż wczoraj z nim rozmawiałem przez telefon i powiedział mi, że przeleje mi pieniądze na życie. Trochę się zdziwiłem, bo zarabiam całkiem nieźle, więc nie ma powodów do obaw. Wcześniej mi też przelał pieniądze, ale mu odesłałem je z powrotem. Poczuł się obrażony. Powiedział mi, że jeszcze raz mu odeślę pieniądze, to ZDEJMIE PASA I MI WLEJE.
Trochę to dla mnie śmieszne jest to, co mówił. Ja jestem spokojny o swoje finanse, więc dlaczego mój ojciec przelewa mi te pieniądze na siłę?

Może to chaotycznie napisałem, ale jak myślicie kto ma rację? Czy z moim tatą jest coś nie tak, czy ze mną? Znacie kogoś, kto ma syna w podobnym wieku, co ja i mówi, że zdejmie pasa i mu wleje? O czym to może świadczyć? O staroświeckiej mentalności? Już sam tego nie rozumiem.
Chciałbym zobaczyć, jak to wygląda z punktu widzenia osób trzecich.

Odnośnik do komentarza

Przeczytaj książkę "toksyczni rodzice". Czy aby twój ojciec nie był z serii wiecznie nieobecnych ojców, do bani? Czy aby nie próbuje na starość nadrobić kasą za to że cie zaniedbywał jako dziecko, nie spędzał czasu z tobą, nie bawił się, nie uczył? Moi tak robią. Może przestraszył się że za dobrze sobie radzisz i już nie potrzebujesz rodziców, wysyła kasę żeby na starość mógł ci wypomnieć że dawał ci kasę a ty się nim nie zajmujesz? Stary numer. Ja mam podobnie, jak się z matką pokłóciłam powiedziała że się obrazi i przestanie mi kupować ciuchy. Tyle że kupiła mi 1 sweter w ciągu ostatnich 8 lat, też nie wiedziałam skąd takie teksty bierze i co sobie wyobraża, ona nadal żyje czasami że mam 5 lat i nie umiem sama iść do sklepu. Prawdopodobnie twoi też chcą się nadal czuć potrzebni tobie lub ci zadośćuczynić kasą bo inaczej nie potrafią.