Skocz do zawartości
Forum

gubię się w tym świecie


Gość qwerty9876

Rekomendowane odpowiedzi

Gość qwerty9876

Witam
Mam ciężki czas w swoim życiu,nadomiar swoich problemów zostałam niejako zmuszona ostatnio do tego by się zastanowić nad pewnymi kwestiami w życiu.Chodzi o relacje damsko-męskie.Nie jestem super obeznana w nich,ale też nie jestem zupełnie zielona...Mimo tego,że potrafię stwierdzić,któremu mężczyźnie na mnie zupełnie nie zależy i chodzi tylko o seks,to jednak po przeanalizowaniu ostatnich zdarzeń zgłupiałam! Rozumiem,że poznając kogoś nie mogę zakładać,że komuś na mnie zależy,jest zainteresowany itd.bo za chwilę może mu się zmienić,tym bardziej że po to ludzie spędzają razem czs i się poznają,żeby się przekonać czy to ta osoba,ale do rzeczy...Otóż miałam przeróżne relacje z mężczyznami.Relacje czystko koleżeńskie pomijam,bo nie o nie chodzi.Przeżyłam romans z żonatym,dziś bardzo się tego wstydzę,wówczas szaleńczo się zakochałam i zgodnie ze schemtem przeżywałam wszystkie te cierpienia i nadzieje na coś poważnego jak wszystkie kobiety uwikłane w takie "związki".Dziś jak mówiłam wstyd mi za to,ale też wiele mnie to nauczyło,i dziś od żadnym pozorem nie wpakowałabym się drugi raz w to samo,tym bardziej nie chciałabym ponownie dołożyć się do cierpień innej kobiety.Jednak ponownie chyba wdepnęłam w sytuację podobną,tzn.poznałam kogoś kto najwidoczniej ma kogoś...Umówiłam się z tą osobą na spotkanie nie mając o tym żadnego pojęcia.Nie jest to osoba żonata! ale jednak nie do końca samotna.Przyparty do muru facet oznajmił,że spotyka się z tą dziewczyną tylko na seks,raz na miesiąc lub dwa.Ok,rozumiem to.Jesteśmy dorośli,możemy robić co chcemy,jeżeli obie strony chcą tylko seksu,jestem to w stanie zrozumieć.Jednak coś nie dawało mi spokoju i zaczęłam przeglądać FB.Natknęłam się na informacje,że ta osoba towarzyszy mu na imprezach,koncertach itd.słowem wygląda to na relacje o większym znaczeniu niż tylko łóżko.Rozumiem,że ktoś może mieć również takie podejście