Skocz do zawartości
Forum

Leki na depresję bez recepty


Gość j...l

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś leczyłam się na depresję, ostatnio przez pewne wydarzenie w życiu zaczęłam odczuwać gorsze samopoczucie, od byle czego chce mi się płakać.. nie chce brać znów leków od psychiatry bo po nich zle się czułam, czy możecie mi poradzić jakiś lek dla mnie bez recepty?

Odnośnik do komentarza

Już kiedyś się pytałaś o to samo ale napiszę jeszcze raz. Najlepszym antydepresantem jest posiadanie jakiegoś zwierzęcia, a najlepiej psa. Jednak nie każdy lubi zwierzęta, bądź właśnie psy, więc warto poszukać jakiegoś zajęcia bądź hobby (ostatnio polubiłam jazdę rowerem- raz że tani sport a dwa- jaka kondycja :D). Być może już jestem wrogiem publicznym lekarzy za moje opinie :D, jednak stawiam na naturalne metody leczenia czyli radzenie sobie ze wszystkim samemu. Osobiście nie przepadam za faszerowaniem się lekami zwłaszcza że ,,chemia" długo się utrzymuje w organizmie na co nie mogę sobie pozwolić, jednak w razie jak już bym miała coś polecić to bym stawiała na coś ziołowego (ewentualnie zioła- melisa, kozłek lekarski, szyszki chmielu). Przynajmniej wiadomo że mają mało skutków ubocznych.

Odnośnik do komentarza