Skocz do zawartości
Forum

czuję, że w mojej głowie dzieje się coś dziwnego


Gość justyna944

Rekomendowane odpowiedzi

Gość justyna944

Witam, mam 21 lat, jestem studentką. Moje życie było normalne, aż do pewnego czasu. Nie wiem ile to już dokładnie trwa, bo to co się ze mną dzieje chyba powoli od jakiegoś czasu narasta. Boję się, że będzie coraz gorzej. Od dłuższego czasu czuję, że dzieje się ze mną coś dziwnego i że muszę iść do psychologa, bo inaczej nie dam sobie sama rady. Problem jest w tym, że mam tak dużo, przeróżnych objawów (które pojawiają się co jakiś czas, nie ciągiem i nie wszystkie na raz) m.in stany lękowe, jak jestem sama w domu (że ktoś się włamie do domu, że ktoś mnie obserwuje przez okno, jak idę wieczorem sama po ciemku to mam wrażenie, że ktoś mnie śledzi, że ktoś zrobi mi krzywdę-ostatnio w moim mieście było dużo napadów, gwałtów i zboczeńców, jednego spotkałam), innym problemem i największym jest to, że nie potrafię już normalnie rozmawiać z ludźmi, tzn na jakieś poważniejsze tematy, zwykle jak ktoś powie mi coś przykrego, wytknie mi coś, albo po prostu temat jest dla mnie trudny to automatycznie zaczynają mi lecieć łzy z oczu (nie kontroluję tego) przykład ze szkoły: zrobię coś źle i nauczyciel chce ze mną porozmawiać, przykład z domu: mała kłótnia z tatą, wymiana zdań, nawet gdy, nie mówi tak naprawdę nic złego, ale powie coś do mnie takim "troche wkurzonym" tonem i ja od razu w płacz. Nie mogę tak żyć, bo nie poradzę sobie w życiu. Mam takie okresy, że bardzo stronię od ludzi, nie wychodzę z domu, nie mam z kim pogadać, jedynie z chłopakiem. Nie mam żadnej prawdziwej przyjaciółki, tylko same koleżanki (miałam kiedyś, ale wyjechała za granicę, od tamtej pory wydaje mi się, że już nigdy nie znajdę przyjaciółki, widzę jak inne dziewczyny się razem dogadują, jak siostry... czuję, że nie jestem w stanie już z nikim stworzyć takiej "więzi", jestem przez to bardzo samotna). Dobrze dogaduję się już tylko z moim chłopakiem, bo to z nim spędzam ca