Skocz do zawartości
Forum

Samotność


Gość lonelylady

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lonelylady

Witajcie
Mam na imię Agata. Jestem studentką i mam 22 lata. Mam nadzieję, że ktoś mógłby udzielić mi rady i podpowiedzieć co robić.
Moim problemem jest samotność. Mam sporo znajomych jednak nie za bardzo mogę im ufać i opowiadać szczerze o swoich problemach. Właściwie wstydzę się tego, że jestem samotna. Nie przyznaję się do tego, że nie zawsze mam co ze sobą zrobić w Sylwestra lub pójść na imprezę. Jeśli chodzi o związki to jest jeszcze gorzej. Kilka miesięcy temu poznałam dużo starszego mężczyznę. Niestety nic z tego nie wyszło, głównie z powodu dzielącej nas odległości. Do tej pory jednak nie mogę się otrząsnąć. Ostatnio nie poznaję żadnych nowych facetów. Nie wiem gdzie poznać kogoś interesującego, wykształconego, spokojnego i uczciwego. Próbowałam na portalach randkowych jednak z niewielkim skutkiem. Gdzie można poznać takie osoby? Dodam, że nie lubię wielkich imprez, grup ludzi czy organizacji. Nie czuję się tam swobodnie. Czy macie jakieś pomysły? Bardzo proszę o pomoc. Chciałabym poznać kogoś dzięki komu poczuję się szczęśliwa.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Znajomym lepiej nie zwierzać się z problemów, no chyba, że wśród nich masz zaufaną przyjaciółkę, lub przyjaciela.
Ludzie spotykając się w grupie, chcą raczej spędzać czas w radosnym nastroju. mogłabyś zyskać opinię smutasa.
Brak partnera w tym wieku, to żadna tragedia.
Czy nie mogłaś z grupą znajomych umówić się np. na tego Sylwestra?
Studiujesz, więc jesteś otoczona ludźmi, może jakieś koła zainteresowań, sport, rekreacja; taniec, siłownia, jogging, turystyka, wycieczki, wyjazd na narty. nie chodzisz do klubów z koleżankami? W necie, może jakieś fora dyskusyjne.
Portale randkowe, są dość ryzykowne.
Wydaje mi się, że samotność jest raczej efektem, a właściwego problemu, być może nie dostrzegasz.

Odnośnik do komentarza