Skocz do zawartości
Forum

Brak umiejętności nawiązywania przyjaźni....


Gość David1234

Rekomendowane odpowiedzi

Gość David1234

Cześć

Mam dość poważne problemy osobiste, które bardzo przeszkadzają w życiu.

Mam 22 lata. Studiuję, pracuję, działam w organizacji studenckiej, uczę się języków obcych a w wakacje prowadzę działalność gospodarczą. Mam swój samochód i mieszkanie, które dostałem od rodziców. Wolny czas przeznaczam na czytanie książek o tematyce sportowej i na siłowni. Niby wszystko ładnie i pięknie ale mam spory problem i obawiam się, że może on mocno pogorszyć moje życie.
Otóż jestem bardzo nieśmiały i mam zaniżoną samoocenę. Te dwie rzeczy powodują, że jestem strasznie samotny. Niby mam znajomych ze studiów i w organizacji ale są to tylko powierzchowne znajomości. Z nikim nie mam wspólnego tematu, nie wiem jak rozmawiać z ludźmi. Rozmowa ze mną trwa niecałą minutę i na tym koniec, bo nie wiem jak dalej ciągnąć rozmowę. Przez to nigdy nie potrafiłem nawiązywać trwałych przyjaźni i bardzo mi z tym źle.
Kolejny problem to sprawy sercowe.....wiem wiem; wszyscy napiszą, że mam dopiero 22 lata, wszystko przede mną i na kobietę przyjdzie czas.