Skocz do zawartości
Forum

Brak pomocy przy dziecku


Gość stude tka i mama

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stude tka i mama

Jestem mama 4 miesiecznej dziewczynki.Jestem tez studentka zona i gospodynia domowa.moj maz zajmuje sie mala kiedy jestem w szkole.ja wychodze o 7 rano a wracam o 13.kiedy tylko wracam do domu maz wychodzi na 9 godz.z domu do pracy i zostaje sama.jest mi ciezko gdyz ze wsxystkim jestem sama ( kiedy meza nie ma babci nie ma i nie mozna na ich pomoc liczyc.nie mam siostr itd) ugotowac musze,poprac posprzatac zajac sie mala,nauka w obcym do tego jezyku po prostu padam na twarz ze zmeczenia.spie od 12 do 5:30a i tak mi ciezko.maz praktycznie wypchnal mnie do szkoly ( a ja chcialam zostac z mala w domku az skonczy rok).argumentowal ze nie powinnam tylko byc przy dziecku.kazdego dnia chce rzucic to w cholere.on by mi nawet na to nie pozwolil bo zawsze mi powtarza ze bez edukacji jestem nikim nic nie wartym czlowiekiem.a ja chcialabym po prostu poswiecic sie wychowaniu corki zwlaszcza ze jest bardzo malutka.czy to jestcos zlego?

Odnośnik do komentarza
Gość cytrynowa babeczka

Troszkę się dziwię że nie dajesz rady przy 4 miesiecznym dziecku.Wykonujesz normalne obowiązki matki.Są studentki które mają po 2 dzieci i sobie radzą .Może lepiej rozplanuj plan dnia.Przecież mozesz ugotowac na 2 dni,pranie samo się pierze więc tylko kwestia rozwieszenia.W miedzy czasie mozesz się uczyć.
Kwestia czy nie marnujesz czasu na inne rzeczy .

Zapewniam Ciebie że przy rocznym dziecku jest wiecej pracy toteż jeśli masz taki problem teraz ,to dużo trudniej bedzie za kilka miesiecy gdy dziecko bedzie potrzebowało znacznie wiecej uwagi.Dlatego nie widzę powodu dla którego miałabyś tracić rok nauki tym bardziej jeśli masz pomoc męża.

Odnośnik do komentarza