Skocz do zawartości
Forum

Emocjonalne znęcanie się nauczycielki


Gość bezradnamaturzystka.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bezradnamaturzystka.

Jestem w 4 klasie technikum. W tym roku pisze mature. Moj problem polega na tym, że boje chodzić się do szkoły. Moja nauczycielka z j.angielskiego uwzięła się na mnie. Na każdej lekcji upokaża mnie przy całej klasie. Mówi mi kilka razy na jednej godzinie, że nie zdam matury,że nie potrafię nic. Nie mówi tego wprost, ale uważa, że jestem tępa i nie powinnam podchodzić do matury bo i tak jej nie zdam. Może i ma rację, że nie jestem dobra z tego przedmiotu, ale czy nauczyciel ma prawo mnie upokarzać ? Napewno nie wyolbrzymiam tej sytuacji.. raz na lekcji miałam ubraną kurtkę, byla to zima i jak to w niektorzych polskich szkoła, jest poprostu zimno. Ta kobieta powiedziała mi , że nie mam do niej szacunku ponieważ mam na sobie kurtkę i pokazuje jej tym, że chce juz wyjść z klasy, mimo, że kilka dziewczyn z klasy tez miało na sobie ubrane kurtki to tylko mnie upomniała.. ta nauczycielka rowniez ma swoich pupilkow, raz kazała mi odpowiedziec na jakies pytanie oczywiscie nie wiedziałam jednego slowka , znow zaczeła swoje kazanie na pol lekcji jak ja to nie zdam matury , jaka jestem tępa, że nic nie potrafię ,że moje zdolności z tego przedmiotu są zerowe i że ona nie dopuści mnie do matury, że będę miała poprawkę. Ale gdy miała na to samo pytanie odpowiedziec jej ulubiona uczennica , nie znała tego samego słowa co ja , to nauczycielka napisała go na tablicy i wtedy bylo wszystko w porządku. Ostatnio na lekcji każdemu z uczniów zadawała pytanie , gdy ja miałam odpowiadać patrzyła na mnie jakbym jej jakąs krzywdę zrobiła, z taką złością i nienawiścią.. po lekcjach nawet koleżanki mi mowiły, że prxzesadza ta kobieta. Mija dopiero drugi tydzien szkoły, a ja już drugi dzien nie chodze do niej . . bo zwyczajnie boje się iśc na ang. Cały dzien potrafię się normalnie zachowywać , a gdy nadchodzi ta lekcja, ja dostaje jakiejs paniki, mam n