Skocz do zawartości
Forum

AZS bez sterydów?


Rekomendowane odpowiedzi

hej, mam AZS. Właściwie zdiagnozowano u mnie chorobę dwa miesiące temu. Jestem na etapie uczenia się jak radzic sobie z AZS i zmniejszyc uciążliwośc objawów. Lekarz przepisał mi sterydy. Czy są inne skuteczne środki na tą przypadłośc czy jestem skazana na leczenie sterydami do końca życia;//?

Odnośnik do komentarza
Gość zielina

U mojego syna pomogły saszetki latopic, dodatkowo do pielęgnacji skóry stosowaliśmy emolienty -emulsję do kąpieli i ciała z tej samej linii. Konieczna jest dieta eliminująca alergen. U nas dieta , probiotyk i emolienty pomogły całkowicie pozbyć się problemu.

Odnośnik do komentarza
Gość lili_anka

ja nigdy nie stosowalam dermavelu, osobiscie od dluzszego czasu uzywam emolientow Latopic kremu i emulsji, sa bardzo fajne, dobrze sie rozprowadzaja, nie smierdza (jak to niektore kosmetyki na azs) i co najwazniejsze dobrze dzialaja na skore, lagodza jej podraznienia, suchosc i zaczerwienienia! czuje ze skora sie regeneruje! mam zamiar kupic sobie tez ten probiotyk Latopic, bo podobno warto go tez stosowac przy azs, pomaga lagodzic objawy alergii, zapytam o niego w osiedlowej aptece

Odnośnik do komentarza
Gość FiglowaPanna

Ja bardzo długo walczę już z AZS...uważam, że emolienty to podstawa pielęgnacji z tym problemem. Długi czas stosowałam drogie emolienty, a od pół roku mam serię Elodermu 369. Efekt jest taki sam albo nawet lepszy niż przy stosowaniu drogich emolientów. Skóra jest zregenerowana, nie występuje już u mnie uczucie pieczenia i swędzenia. Te dermokosmetyki mają fajny skład nie zawierają parabenów, barwników i substancji zapachowych. Dodatkowo dwa razy w tygodniu robię sobie kąpiel w siemieniu lnianym.

Odnośnik do komentarza
Gość ggosciowka