Forum Ginekologia

Biały, gęsty śluz z pochwy

aga95

aga95

mam pytanie od paru lat mam śluz w pochwie tak jakby chciał wylecieć ale sie utrzymuje . mam 18 lat.
Byłam już u ginekologa ale nic mi konkretnego nie powiedział .
Teraz mam biały gęsty i śmierdzący , nie wiem co sie ze mną dzieje proszę o pomoc .
Czy to jest normalne ?czy ktoś też tak ma ?

89254 aga95 Kobieta, 19 lat, wrocław
~wojowniczka22

~wojowniczka22

Biały gęsty śluz z pochwy jest typowy dla dni niepłodnych - śluz zmienia się wraz z fazą cyklu owulacyjnego, czyli przed miesiączką, w trakcie jajeczkowania, po miesiączce śluz zmienia swoją barwę i konsystencję. To norma. Jednak piszesz, że twój śluz jest śmierdzący. Jeśli przypomina twarożek to grzybica pochwy. Jeśli nie przypomina twarozku a i tak bardzo brzydko pachnie to jakaś infekcja bakteryjna. Tak czy siak w tych dwóch przypadkach powinnaś udać się do ginekologa. On przepisze ci odpowiednie leki. Po skończonym leczeniu zrób sobie 7 - dniową kurację probiotykiem dopochwowym w celu odbudowy naturalnej mikroflory pochwy - mnie pomaga invag. Ale się rozpisałam ale mam nadzieję, że pomogłam.

Lek. Jacek Ławnicki

Lek. Jacek Ławnicki

Odpowiedź eksperta

Witam!
Nieprzyjemny zapach wydzieliny z pochwy może sugerować infekcję bakteryjną lub grzybiczą. Konieczne będzie odpowiednie leczenie. Powinna Pani niezwłocznie udać się do ginekologa, który po zbadaniu będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć leczenie.

87201 lek-jacek-lawnicki Mężczyzna, 27 lat, Lublin
winogronko

winogronko

Witajcie, moja sytuacja wygląda następująco:

Kochałam się z moim mężczyzną 1 dzień przed owulacją, bez zabezpieczenia i skończył we mnie... po czym ze mnie wyszedł...

W 5 dniu po stosunku bolał mnie lewy jajnik, a po 7 dniach czułam ciągnięcie w lewej pachwinie...
Jestem przed miesiączką, powinnam ją dostać 20 czerwca, boli mnie brzuch jak przed miesiaczką, ale nie dokońca jest to ten sam ból, gdyż czuję podswiadomie ze on zaraz minie.... Mam bardzo dużo białego gęstego śluzu... nie miałam tak nigdy przed miesiączką...czuje się zmęczona, mam opuchnięte podbrzusze i bardzo bolą mnie piersi...

Czy juz dziś czyli w 9 dni po stosunku wyjdzie mi beta hcg z krwi??

Bardzoo bym chciała mieć dzidziusia :)

87711 winogronko Kobieta, 24 lata, Warszawa
natuska93

natuska93

Ja mam podobne objawy tak samo czułam się na początku pierwszej ciazy i myślałam ze jestem chora:). Teraz jestem juz 24 dni po stosunku i testy ciazowe nadal sa negatywne. Beta z krwi minimalnie może wyjść dopiero po 14 dniach ale to też nie zawsze podobno najpewniejszy wynik z krwi jest najbardziej wiarygodny od pierwszego dnia spodziewanej miesiaczki. Też bym chciala już wiedzieć :)

99716 natuska93 Kobieta, 21 lat, zgc
winogronko

winogronko

No to widzę nie jestem sama mam też stan podgoraczkowy :-) bardzo bym chciała dzidziusia moj Misiek też :-) zawsze przed miesiaczka miałam ochotę na czekoladę teraz jej nie mam :-) czuje się taka rozbita opowiada nie mam tyle sil co zawsze szybciej się mecze :-) boli mnie podbrzusze ale cały czas zostaje to uczucie że zaraz ból minie :-)

87711 winogronko Kobieta, 24 lata, Warszawa
~Jasmi

~Jasmi

9 dni po stosunku beta wyjdzie już wiarygodna, wiec śmigaj do lab na test

~kolorowa1234

~kolorowa1234

Witam, mam pytanie od dwóch miesięcy biorę tabletki dopochwowe "gynalgin" od kilku dni spoznia mi sie okres. czy moze to byc spowodowane tymi tabletkami? dodam tylko ze ok 3 tygodnie temu kochalam sie z moim facetem zabezpieczajac sie... po czym on skonczyl nie we mnie tylko juz poza moimi narzadami rodnymi. Jeśli możecie to pomożcie mi czy moze byc spodowodany ten brak okresu...
Pozdrawiam,

Lady in Red

Lady in Red

tym wspomnisnym zabezpieczeniem był wytrysk po za Tobą? Bo jesli tak to marne to zabezpieczenie. Jeśli nie to pewnie okres Ci się spóźnia przez tabletki i infekcje

85106 lady-in-red Kobieta, 23 lata, Wejcherowo
~kolorowa1234

~kolorowa1234

nie nie zabezpieczenie to byla prezerwatywa i dodatkowo wytrysk poza mną... poprostu zle to sprecyzowalam,
martwie sie kiedy dostane okres czy to normalne ze po tabletkach sie spoznia??

~Rudzik84

~Rudzik84

może się spóźniać spowodu infekcji którą leczysz gynalginem. Poczekaj spokojnie, na pewno się pojawi