Forum Ginekologia

Twardy i większy brzuch a okres

~koksi

~koksi

Czy jest szansa jak sie bierze tabletki i ma sie normalny juz 2 miesiac okres mozna byc w ciazy?
czuje ze moj brzuch jest twardy, wydaje mi sie ze moj brzuch sie powiekszyl.

Kaja

Kaja

teoretycznie tak ale okres bylby bardzo slaby spozniony na pewno bys cos zauwazyla poza tym po 2 miesiacach brzuch by Ci bardzo nie urosl i nie stwardnial

230 kaja Kobieta, 41 lat, Tychy
~koksi

~koksi

W 7 dniowej przeriw dostawałam okres w 6 dniu i trwał okolo 5-6 dni w czasie juz brania nastepnej partii tabletek.
Moze przesadzam albo wymyslam sobie to...ale naprawde sie obawiam..gdyz czuje ból czasami

Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij