Forum Ginekologia

Skrzepy i bóle kręgosłupa oraz gorączka

~ru...k0

~ru...k0

Mama 17 lat. W dniu kiedy zaczęła mi sie miesiączka także dostalam tak jakby zatrucia żołądka. Miałam gorączkę. Rozwolnienie. I do tego wymiotowałam. Bóle miesiączkowe były nie do zniesienia. Brałam proszki przeciwbólowe i rozkórczowe i nic. Do tego doszła gorączka i bóle w kręgosłupie. Cierpienie nie z tej ziemi. Podczas miesiączki Mocno nie krwawiłam, ale za to miałam dużo skrzepów. I jedno co mnie zaniepokoiło najbardziej to to że jeden skrzep był około 1,5 cm i wyglądał jak krwista skóra... A raczej jak mięso... Okropność... Seksu nie uprawiałam od około 8 miesięcy.. Nie biorę proszków antykoncepcyjnych i nigdy nie brałam. Co mi się stało? Prosze bardzo o odpowiedź, jestem bardzo zaniepokojona .. Do ginekologa mam zamiar się wybrać ale najpierw chciałabym dostać tu odpowiedź. Z góry dziękuję.

małoSzczesliwa

małoSzczesliwa

witam, od paru miesiecy martwi mnie moja miesiaczka (3-4 miesiace). Zawsze wygladalo to normalnie, ale od paru miesiecy podczas miesiaczki leca sam skrzepy krwi, w ostatnim miesiacy krwawienie bylo dosyc mocne, (zuzylam połtora paczki podpasek), normalnie zuzywalam 3/4 opakowania. Troche sie tym martwie, czy ktos mnial moze taki problem????prosze o odpowiedz

87028 maloszczesliwa Kobieta, 30 lat, Bydgoszcz
aska1

aska1

ja mam taki okres, od pewnego czasu. Nie moge ruszac sie z lozka, wymiotuje, bardzo boli mnie brzuch. dla mnie skrzepy krwi to normaljka ;) bylam u ginekologa i powiedzial ze wszystko jest okej. nie powinnas sie martwic, ale jezeli nie jestes pewna to moze idz do lekarza.

87077 aska1 Kobieta, 24 lata, Warszawa
małoSzczesliwa

małoSzczesliwa

dziekuje za odpowiedz i za uspokojenie mnie troszeczkie, ale nawszelki wypadek jak bedzie to mozliwe to pojde do lekarza
pozdrawiam

87028 maloszczesliwa Kobieta, 30 lat, Bydgoszcz
Pikaczu

Pikaczu

ja też czasami mam skrzepy i tez mi nic nie wyszl. Byłam u gin miałam robione usg i tyle. On mówi ze to przez to że mam podwyższony ( ale w normie) współczynnik krzepliwości krwi. Ale u mnie to jest takie ,,napadowe" pół roku spokój 2-3 miesiące krzepów po tym znowu spokój

--

Żyj tak, żeby twoim przyjacielom zrobiło się smutno gdy umrzesz

85904 pikaczu Kobieta, 26 lat, Koszalin
Lek. Dominik Siutka

Lek. Dominik Siutka

Odpowiedź eksperta

Witam,
Obfite miesiączki ze skrzepami muszą zostać skontrolowane przez ginekologa. W leczeniu zazwyczaj stosuje się preparaty hormonalne (gestageny) w drugiej fazie cyklu przez 2-3 miesiące.
Pozdrawiam.

85849 lek-dominik-siutka Mężczyzna, 28 lat, Szczecin
Halszkaa

Halszkaa

zrób sobie badania hormonalne i usg. I koniecznie idź do ginekologa bo takie miesiączki strasznie osłabiają i możesz nabawić się anemii

85290 halszkaa Kobieta, 30 lat, Hrubieszów
~ewsa

~ewsa

Witam, U mnie własnie było na odwrót po tym jak w czasie okresu wylecialy ze mnie skrzepy krwi dość spore mój okres był skapy..Moze byc to coś poważnego ?

~Lubię jabłka

~Lubię jabłka

ciezko stwierdzić, najlepiej w przypadku takich dużych skrzepów iśc do ginekologa i się przebadać.

~justi 27

~justi 27

witam moj okres nie odwiedza mnie zbyt czesto ale jak juz jest to bardzo obfity i towarzysza mu ogromne skrzepy . zle sie z tym czuje ale co zrobic skoro lekarze muwia ze to nic powaznego