Skocz do zawartości
Forum

Negatywny wynik testu HCG i brak okresu a ciąża


Gość gość20

Rekomendowane odpowiedzi

a byłaś u lekarza? albo powtórz test płytkowy możne teraz coś pokaże . u mnie jest coś znowu nie tak bo objawy mam typowo ciążowe ( nudności, huśtawki nastrojów, wrażliwość na zapachy a zwłaszcza na perfumy ) po trzech dniach przestałam krwawic ,,jakby ręką odjął, nie wiem co myśleć. chyba że mam urojoną ciążę :)

Odnośnik do komentarza

Witam, proszę pomóżcie! Mam regularne cykle co 28,30 dni.Ostatni okres zaczął mi się 9 lutego, kochałam się z mężem 27 lutego i 8 marca. Dziś jest 16 marca a ja nie mam okresu. Robiłam test płytkowy 12 marca i wyszedł negatywny oraz test HCG dzisiaj i również negatywny. Jutro muszę wrócić do pracy a mam pracę ciężką fizyczną i nie wiem co mam robić. Podobno usg wykrywa 5-6tyg ciążę ale ja muszę wiedzieć jak najszybciej. Co mam zrobić! Dodam że mam objawy ciąży, mdłości zawroty głowy i okropną senność. Nie jestem jakąś nowicjuszką bo mam już jedno dziecko ale teraz kompletnie nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza
Gość elcia198911

Hej powiedzcie mi czy mimo testu negatywnego beta hcg dziś negatywny mogę być wciazy spóźnia mi się okres 4 dzień zawsze jak w zegarku miałam temperatura ciała 37 stopni co myslicie 20 powinam dostac okres a tu nic i nic nie wykazuje na okres. Czasem troche mlecznego śluzu mi się ujawni i tyle jestem rozdrazniona i spiaca.

Odnośnik do komentarza

ines85