Forum Ciąża i dziecko

Tabletki antykoncepcyjne a ciąża

~nckiitty

~nckiitty

Witam :) POMOCY!!!!. Jezeli bierze się przez dłuzszy czas tabletki antykoncepcyjne i niewie sie ze jest sie w ciązy ( a jednak) czy można poronic .czy przez tabletki może dojść do uszkodzenia płodu;-(??

~urszula9

~urszula9

Tak, tabletki zażywane w ciąży stwarzają zagrożenie samej ciąży jak i zdrowia płodu. Przy podejrzeniu ciązy nalezy przerwać stosowanie antykoncepcji hormonalnej.

~wi...93

~wi...93

witam!
zażywam tabletki antykoncepcyjne, to jest moje drugie opakowanie... ale podczas siedmiodniowej przerwy współżyłam, było to dokładnie jeden dzień przed miesiączką (czyli dokładnie 3 dzień przerwy)... czy jest ryzyko że zajdę w ciążę?

~ma...aB

~ma...aB

Witam,

chce rozpocząć współżycie ze swoim chłopakiem, mam przepisane tabletki antykoncepcyjne daylette, wiem ze trzeba je zaczac zazywac od 1 dnia okresu aczkolwiek zastanawiam sie czy jak będziemy się kochać i np. moj partner osiągnie orgazm w mojej pochwie i nie zdąży wyjąć członka to czy ryzyko zajścia w ciąże się zwiększa czy też jest to bez różnicy?

~ju...88

~ju...88

Witam
Mam taki problem a raczej zagwostkę.... a mianowicie...
biore tabletki anty ponad pol roku.... jednak ostatni miesiac nieregularnie (kłopoty stres) zdarzylo sie ze zapomnialam tabl nawet 2 dni.... skonczylam tabl 30 kwietnia okresu dostalam 4 maja (krwawienienie trwa 7 dni) .... cykle mam co 25 dni regularnie.... jednak czy moge sie obawiac zajscia w ciaze jesli w 2 i 4 dzien okresu moj maz mial wytrysk we mnie?? od wczorajszej nocy nurtuje mnie to strasznie ..poniewaz wczoraj powinnam wziac tabletke ale jestem za granica i ich nie posiadam i dopiero we srode moge ja przyjac.
Prosze o pomoc...

Jullia

Jullia

nie ma bo tabletki antykoncepcyjne chronia takze w przerwie pomiedzy blistrami

84663 jullia Kobieta, 26 lat, tam...
~willka

~willka

Tez mialam sytuaxje podobna do twojej i potwierdzam - nie ma takiego ryzyka, mozesz spac spokojnie ;D

~Lightnes94

~Lightnes94

Mam pytanie. Ostatnio podczas stosunku z partnerem doszło do wytrysku w pochwie podczas 6 dnia zażywania tabletek antykoncepcyjnych. Dodam, że to moje pierwsze opakowanie, czytałam na ulotce, że jeśli weźmie się tabletkę już pierwszego dnia okresu to jest się zabezpieczonym od pierwszego dnia ale ja nie miałam zwyczajnego okresu tylko wywoływany Luteina 50 i krwawienie bardziej przypominał maź niż czystą krew. Tak więc chciałabym wiedzieć czy istnieje ryzyko ciąży i jeśli tak to jak bardzo jest to prawdopodobne? Z góry dziękuję za odpowiedź.

~Lightnes94

~Lightnes94

Podczas stosunku z partnerem doszło do wytrysku w pochwie 6 dnia brania tabletek antykoncepcyjnych, to moja pierwsze opakowanie, pierwsza tabletke wzielam pierwszego dnia okresu ale przypomnial on bardziej maź niż czysta krew. Czy możliwe, że zaszłam w ciąże?

~Anetowa

~Anetowa

Jesli prawidlowo zaczelas je brac to raczej nie powinnas zajsc w ciaze. NAwet jesli nie byl to okres to juz 6dnia powinny raczej dzialac.

~Achaa

~Achaa

tabletki nie działają od pierwszego dnia, ale myślę, że nie jesteś w ciąży, bo ogólnie przy zażywaniu tabsów okres wygląda nieco inaczej

~Daria to ja

~Daria to ja

Acha, mądrości Ty moja, tabletki działają od 1 dnia jeśli się je weźmie 1 dnia okresu w inny dzień - od 7 dnia.

~Daria to ja

~Daria to ja

Ludzie napisze to po raz 837673653765746590 bo widze ze wy chyba te tabletki albo gdzies na targu kupujecie i nie mowi Wam lekarz jak dzialaja i nie macie ulotek albo nie umiecie czytac.
tabletka przyjeta w 1 dzien okresu dziala od 1 tabletki!!!!!!
a w inny dzien od 7 dnia!!!!!

xSandra

xSandra

hehehe Daria widze ze juz poddajesz sie :D
Acha Daria ma racje tabletka w 1dc dziala od razu nawet na ulotce tak pisze, poza tym ktos kto zazywa pigulki powinien miec ulotke i najlepiej ja przeczytac :P
mowi to osoba ktora kilka lat brala i nie ma dziecka :P

--

"Kiedy jest smutno, kocha się zachody słońca..."Mały Ksi

231 xsandra Kobieta, 27 lat, Kraków
~zmartwiona00

~zmartwiona00

Witam!
Przeczytałam mnóstwo informacji na tej stronie , jednak nie moge byc spokojna. Biore tabletki od Lipca, po kazdym razie mialam miesiaczke. Teraz koncze 4 opakowanie tabletek. W przerwie 7 dniowej przed 3 opakowaniem uprawialam sex, jednak moj partner nie miał erekcji we mnie. Dopiero w 1 dzien brania tabletek czyli w poniedziałek uprawialam sex i skonczył we mnie. Miałam miesiaczke po tym cyklu brania tabletek w 5 dniu odstawinia tabletek. Teraz biore nastepne opakowanie czyli 4 i koncze jednak boje sie ze jestem w ciazy. Moze to podswiadomie czuje ale boli mnie pod brzusze, i brzuch.
Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz

~czekająca21

~czekająca21

Witam serdecznie okres spóznia mi sie 5 dzień od 4 dni mam bóle brzucha takie jak na moment przed dostaniem okresu . Najbardziej nasilają sie wieczorem . Z partnerem kochałam sie do konca w ostatni dzien płodny . Czy te bóle mogą byc związane z ewentualną ciążą ?

~pysio245

~pysio245

Witam,mysle ze jak najbardziej masz szanse byc w ciazy,radze zrobic test,powinien juz wykazac ciaze

~Amyyy

~Amyyy

Witam.
Mam 17lat od 13 dni biore tabletki antykoncepcyjne . Pierwsza tabletke wzielam pierwszego dnia miesiaczki.
Dzis ze swoim chlopakiem uprawialam pierwszy raz seks, bez dodatkowych zabezpieczen .
Wytrysk nastapil ale nie we mnie tylko na zewnatrz.
Jakie jest prawdopodobientwo zajscia w ciaze?

Lek. Piotr Raganowski

Lek. Piotr Raganowski

Odpowiedź eksperta

Witam Serdecznie:)

Istnieją hipotezy iż przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych we wczesnej ciąży zwiększa ryzyko: niskiej masy urodzeniowej, ciąży pozamacicznej i porodu przedwczesnego. Nie ma jednak dokładnych badań potwierdzających te przypuszczenia.
Istnieje także większe ryzyko zaburzeń w rozwoju narządów płciowych np. przerośnięcia łechtaczki u dziewczynek.
Zawsze na przyszłość proszę pamiętać, że jeżeli podejrzewa Pani u siebie ciąże (nie było krwawienia w trakcie przerwy, nie przyjmowała Pani regularnie tabletek, pominęła Pani tabletkę itd.) należy wykonać test ciążowy i jeżeli wyjdzie pozytywny, należy przerwać jak najszybciej stosowanie tabletek antykoncepcyjnych i skontaktować się ze swoim lekarzem prowadzącym.
Proszę być dobrej myśli i nie przejmować się teraz tym zbytnio, bo stres na pewno nie jest korzystny w ciąży;) Nie ma poza tym Pani wpływu na to co się stało;)

Pozdrawiam Piotr

83776 lek-piotr-raganowski Mężczyzna, 29 lat, Stalowa Wola
Ona_22

Ona_22

Witam!
Mam dość nietypowe pytanie. Czy podczas brania tabl. antykoncepcyjnych moge zajsc w ciążę? W grudniu kochalismy się bardzo namietnie z partnerem, on doszedl we mnie pożniej miałam krwawienie i biore kolejne opakowanie tabl. Ost. pojawily się takie objawy jak: straszne swedzenie piersi, czasem jest mi nie dobrze. tabletki, które biore to naraya. Tabletki róznie przjmuję, przez mój tryb zycia, czasem zapomne...
Prosze o szybką odpowiedz!
Pozdrawiam

89869 ona-22 Kobieta, 24 lata, Radzyń
Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij