Skocz do zawartości
Forum

Toksoplazmoza w ciąży


Gość kk79

Rekomendowane odpowiedzi

witam! czy ktoś miał podobne doświadczenia? 13lat temu przebyłam toxoplazmoze, obecnie jestem w 13tyg ciąży . w 9 tyg zrobiłam badanie, wyniki IgG 421 dodatnie, IgM 1,41 dodatnie,awidność niska lekarz przepisał Rovamicine 3x1 non stop. Dzis odebrałam ponowne wyniki zrobione po 3 tyg i wyniki : IgG 135 dodatnie, IgM 0.63 wynik watpliwy. Czy ktoś sie orientuje w tym temacie? Lekarz zlecił badanie prenatalne test podwójny i antybiotyk do końca ciązy. inny lekarz mi powiedzial, że dziwna sytuacja bo jesli kiedyś przechorowałam toxo to nie ma ryzyka dla płodu, to skąd ta niska awidność??

Odnośnik do komentarza

Witam! W 7 tygodniu ciąży zrobiłam test na toksoplazmozę, wynik wyszedł pozytywny IGM 1,580 S/CO. Obecnie jestem w 11 tygodniu, lekarz ginekolog kazał powtórzyć badanie IGM, dodatkowo zlecił IGG. Oby dwa wyniki wyszły dodatnie. IGM 1,400 S/CO, IGG 51,4 IU/ml. Z wynikami mam przyjść dopiero za dwa tygodnie. Boję się,że to wszystko trwa zbyt długo i powinnam dostać już jakieś leki. Czy mam robić test na awidność? Jestem zestresowana tym, że lekarz gin. jeszcze nic nie zdecydował. Boję się o dziecko! Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza