Skocz do zawartości
Forum

Seks analny a ciąża


Gość Anonim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdecydowalam się napisac, bo mam mały problem, który od kilku dni nie daje mi spokoju. Jak do tej pory mialam regularne okres, jednak w tym miesiącu okres spóznia mi się juz 7 dni. Nie wiem co robic, boję się, że moge byc w ciązy. razem z moim facetem nie uprawialismy jeszcze seksu, tzn, on mozna powiedz byl 'we mnie' na jakies 10 sek. od strony odbytu. Jednak, odbyt i jelito grube nie ma powiązania z macicą to wiem, więc tą mozliwośc zajscia w ciąże wykluczam. W zadnym wypadku nie był w tej docelowej sferze, ani też swoim członkiem nie dotykał moim miejsc intymnych. Czy to możliwe, ze jakikolwiek sposób mogłabym byc w ciązy? Bardzo się boję, bo jeszcze nie czas na dziecko, mam 21 lat i studiuję i nie planuje jeszcze rodziny. Nigdy tak wczesniej nie mialam stąd te moje objawy. W internecie czytałam, że dziewice także mogą zajśc w ciąże, czy to możliwe w mojej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedz.

Odnośnik do komentarza

Witaj!

W sytuacji fizjologicznej nie ma powiązania przewodu pokarmowego z układem płciowym. Ryzyko ciąży w tym przypadku jest bardzo małe. Aby wykluczyć ciążę powinnaś wykonać test ciążowy, który kupisz w aptece. Jeśli problemy z regularnością cyklu będą się utrzymywać udaj się do ginekologa.

Odnośnik do komentarza

WITAM WSZYSTKICH:) NURTUJE MNIE TAKIE PYTANIE, KOCHAŁAM SIĘ Z PARTNEREM W 2 DNIU OKRESU PRZEZ SEKS ANALNY I WYTRYSK BYŁ NA ZEWNĄTRZ jak dochodził to wyjął członek I CZY PŁYN ejakulacyjny MÓGŁ SPŁYNĄĆ DO POCHWY I MNIE ZAPŁODNIĆ??:/ PROSZĘ O ODP , cykl mam 28 dniowy.

Odnośnik do komentarza