Forum Ciąża i dziecko

Na czym polega aborcja farmakologiczna?

~Anonimowa16

~Anonimowa16

Witam.!

Za pare dni mam zaplanowagą aborcje farmakologiczna. Chciałam sie dowiedzieć jak do bedzie wyglądać. Lekarz poinformował mnie ze bede przeprowadzona za pomocą 12 tabletek. Chcie sie dowiedzieć jak długo bede musiała brac te tabletki? Co ile godzin? Czy wystarczy 1 dzień i bedzie po wszystkim? Prosze o pomoc.

Pozdrawiam.

Sonia

Sonia

chyba to jest tak ze bierzesz tabletki i dostajesz krwawienia.....

--

Gdy wabi cię ognik, idź za nim.
Być może zabrniesz na manowce,
ale nigdy nie będziesz sobie wyrzucać,
że może była to Twoja Gwiazda.

132 sonia Kobieta, 29 lat, Radom
sindy81

sindy81

chyba tak dostajesz tabletki i dochodzi do krwawienia a wiec wraz z krwią usuwa się płód... szkoda ze robisz coś co nie wiesz jak wygląda

19 sindy81 Kobieta, 33 lata, Katowice
~Gumisiowa

~Gumisiowa

godzisz sie na cos nie wiedzac jak to wyglada?? porozmawiaj z lekarzem on Ci wyjasni co i jak, bo potem moze byc za pozno jak sie okaze ze cos poszlo nie tak dostalas krwotoku i nie bedziesz mogla miec juz dzieci

karolinexxx

karolinexxx

po co w ogole to robisz?? nie szkoda Ci dzidziusia? aborcja farmakologiczna to uszkodzenie plodu zeby go wydalic krwawieniem :( chyba :(

--

Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym.

15 karolinexxx Kobieta, 29 lat, Karolkowo
liryka

liryka

a robisz ją legalnie czy z ogłoszeń typu ;;przywrócę okres"?

131 liryka Kobieta, 29 lat, Janów lubelski
aanielkaa

aanielkaa

jesli w PL to na pewno nielegalnie slyszalam ze przez takie przywracanie okresu dziewczyny dostaja krwotoku i nigdy juz nie moga miec dzieci

17 aanielkaa Kobieta, 34 lata, Kraków
~Zaza

~Zaza

jęzeli lekarz zepsuje robotę to takie mogą być konsekwencje... a niestety zdarza się to często...

liryka

liryka

Dziewczyno zastanów się czy warto? Nie wiem z jakiego powodu chcesz wykonać aborcję ale jeśli robisz ją nielegalnie to za pewne nie jest to powód uwzględniony w ustawie. Tak więc się zastanów.

131 liryka Kobieta, 29 lat, Janów lubelski
~byla mama

~byla mama

Cześć jeśli zagraża to twojemu życiu to rozumiem ale jak to jest aborcja z wyboru to NIGDY TEGO NIE RÓB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ CIE W IMIENIU TWOJEGO DZIECKA KTÓRE MASZ POD SERCEM.

xSandra

xSandra

nie wiem czy ktos poslucha tego apelu jesli jest juz zdecydowany :(

--

"Kiedy jest smutno, kocha się zachody słońca..."Mały Ksi

231 xsandra Kobieta, 27 lat, Kraków
~pippa

~pippa

moim zdaniem to straszna ignorancja chce sie pozbyc dziecka ale nawet nie zapytala co i jak :/

liryka

liryka

wszystko zależy od tego dlaczego chce usunąć dziecko.... bo powodów może być kilka. Jeśli została zgwałcona i w wyniku tego zaszła w ciąże, to potrafię zrozumieć taką aborcję. Jeśli ciąża zagraża jej życiu też, tak samo jeśli dziecko ma bardzo poważne wady genetyczne i rozwojowe. Ale jeżeli jedynym argumentem jest to, że dziecko nie pasuje jej albo nie chce go to jest to głupota i totalna ignorancja prawa do życia.

131 liryka Kobieta, 29 lat, Janów lubelski
~byla mama

~byla mama

Liryka podoba mi się twoja wypowiedź bo nie użyłaś słowa płód ani "to coś " jak wiele dziewczyn tak określa dziecko.

~byla mama

~byla mama

Jeśli czyta ktoś teraz ten temat to uważam że jest już na to wszystko za późno.Jeśli sprawdzić datę to dziecko powinno byc juz na świecie lub w najbliższym czasie się urodzić jeśli jego matka jest tego dziecka godna.

liryka

liryka

tak ale może jakaś dziewczyna, która jest w podobnej sytuacji może to przeczyta i się zastanowi.

131 liryka Kobieta, 29 lat, Janów lubelski